preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Kanižlića Požega

Login

Facebook
 
 
Raspored zvonjenja

Sat

Od... do... Odmor
PRIJE PODNE
1. 08.00 - 08.45 5
2. 08.50 - 09.35 10
3. 09.45 - 10.30 15
4. 10.45 - 11.30 5
5. 11.35 - 12.20 5
6. 12.25 - 13.10  
POSLIJE PODNE
1. 13.30 - 14.15 10
2. 14.25 - 15.10 15
3. 15.25 - 16.10 5
4. 16.15 - 17.00 5
5. 17.05 - 17.50 5
6. 17.55 - 18.40  
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2011.

Ukupno: 6112217
Ovaj mjesec: 3484
Ovaj tjedan: 925
Danas: 175

Za djecu i roditelje

Obrazovanje

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učenici u prvim razredima ne znaju komunicirati
Autor: Administrator , 22. 1. 2013.

Prekomjerna upotreba novih tehnoloških spravica i igračih konzola stvara poteškoće u govoru kod najmlađih. Zaključak je to šestogodišnje studije Progam za istraživanje bolje komunikacije, koja je provedena na zahtjev britanske vlade.


 

Manjak komunikacije između roditelja i djece, jedan je od razloga zbog kojih djeca sve češće 'odlaze' u virtualni svijet. Kompjutori, igrače konzole, smartphoni i tv, zaslužni su za sve veće poteškoće u govoru kod djece predškolskog uzrasta. Ovi pokazatelji rezultat su šestogodišnje studije britanske vlade Program za istraživanje bolje komunikacije.
Ne razumiju osnovne upite učitelja
Djeca u prvi razred osnovne škole dolaze s manjim govornim sposobnostima od nekih prijašnjih generacija. Dakako, posljedica toga je i njihov slabiji uspjeh u svladavanju nastavnog programa.
U porastu je broj djece koja u prvom razredu ne razumiju ni osnovne upute učitelja, što ih čini jako izgubljenima u komunikaciji s učiteljom i vršnjacima. Također je narastao broj djece s nekom govornom manom ili poteškoćama u izražavanju za čak 70 %, u odnosu na neke prijašnje generacije.

Zanemaruje se usmena kultura

Obrazovna psihologinja i komunikacijska savjetnica britanske vlade Jean Gross smatra da problem ovakvih rezultata leži i u obrazovnom sustavu, čiji je fokus usredotočen na pismenu kulturu djece, dok se usmena zanemaruje.
- Škole su fokusirane na rast standarda u području komunikacijskih disciplina, ali malo vremena posvećuju tome kako se djeca izražavaju, rekla je Jean Gross za Daily Mail. 
Dodala je i da je jezični razvoj osobito u periodu do treće godine, snažan pokazatelj kasnijeg uspjeha u školi, ali i u životu.
- Jedan od problema je to što roditelji zbog premalo vremena provedenog s djecom kasno uočavaju da ono ima poteškoće u govoru, naglasila je komunikacijska savjetnica Jean Gross.

izvor: srednja.hr





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju