preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Kanižlića Požega

Login
Facebook
 

 

Područna Škola Vidovci

Sat

Sat

Od... do... Odmor
PRIJE PODNE
1. 08.00 - 08.45 5
2. 08.50 - 09.35 10
3. 09.45 - 10.30 15
4. 10.45 - 11.30 5
5. 11.35 - 12.20 5
6. 12.25 - 13.10  
POSLIJE PODNE
1. 13.30 - 14.15 5
2. 14.20 - 15.05 10
3. 15.15 - 16.00 15
4. 16.15 - 17.00 5
5. 17.05 - 17.50 5
6. 17.55 - 18.40  


Tražilica
Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2011.

Ukupno: 5603940
Ovaj mjesec: 7894
Ovaj tjedan: 1585
Danas: 33
Za djecu i roditelje

Obrazovanje

 

 

 

Kutak za roditelje

Roditelj, saveznik, pomagač, vođa i prijatelj

Suradnja roditelja i škole

  Koliko god vremena učitelji provodili s djecom u školi i što god radili da ih odgoje u duhu tolerancije, multikulturalnosti i cjeloživotnog učenja, presudnu ulogu u razvijanju dječjih vrijednosti ipak ima njihova obitelj - roditelji, skrbnici, bake i djedovi, oni s kojima su odrasli.

Ukorak s našom djecom

Mi, roditelji i učitelji, u duhu promjena koje se školstvu iz dana u dan događaju i u želji da zajednički usmjeravamo mlade ljude k pronalaženju pravih životnih vrijednosti tebamo biti partneri i primjerom pokazati što je to timski rad i što nam on dobroga donosi. Od iznimne važnosti za opstanak odgojno-obrazovnog partnerstva jesu redoviti susreti odgajatelja i obrazovatelja. Četiri puta godišnje na roditeljskim sastancima, i prema potrebi na redovitim informacijama, minimum je koji zadovoljava.

Roditeljski sastanci

uistinu su dobra prilika da čujete koji koristan savjet, ali i porazgovarate s ljudima s kojima sigurno imate nešto zajedničko s obzirom na to da odgajate djecu iste dobi i vrlo sličnih interesa. Na roditeljskim sastancima možemo dogovarati zajedničke projekte, razmjenjivati važne informacije koje se tiču cijelog razreda, obrazovati se, upoznavati i surađivati. Ne biste trebali izbjegavati sastanke misleći kako su oni gubljenje vremena i kako na njima ništa novoga nećete naučiti. Neki roditelji toliko nisu voljeli školu u doba kada su i sami bili školarci da ju i danas obilaze u širokom luku. Drugi se ne slažu s ostalim roditeljima, te zbog toga ne dolaze na sastanke. Zvučat ću grubo, ali ne mogu prešutjeti da su to previše sebični razlozi za izbjegavanje jedne od rijetkih prilika koja vam se pruža da se obrazujete i usavršavate za najljepši, ali i najteži poziv u životu - roditeljstvo.

Individualni sastanci

- prigoda su da redovito nadzirete napredovanje svoga potomka, jer, vjerovali ili ne, njima je do toga jako stalo. Prolaze li s odličnim ili manje odličnim uspjehom, vole znati koliko se brinete i da vas zanima kakvi su u školi. Za dobru suradnju s nama razrednicima pokušajte kad god je to moguće poštovati naše radno vrijeme i dolaziti na informacije u ono vrijeme koje smo za to odredili. Želite li doći u školu, a vrijeme određeno za informacije vam nikako ne odgovara, najavite se i dogovorite neko drugo vrijeme koje će razrednik posvetiti samo vama.

Partneri i prijatelji

Budimo partneri i prijatelji koji zajednički vode djecu na izlete i ekskurzije. Skrbimo o izgledu i opremljenosti škole u kojoj pola dana proboravi vaše dijete. Sudjelujmo timski u organizaciji proslava, humanitarnih akcija, zabava, maskenbala. Cijenimo i podupirimo jedni druge. Omalovažavamo li mi školu kao instituciju i pokazujemo li otvoreno negodovanje prema suradnji s učiteljima, isto će činiti i naša djeca.
Surađujmo, poštujmo jedni druge, vjerujmo u mlade naraštaje! Nama je možda njihova matematika jako teška, no mnogima su od nas moderni mobiteli prava enigma, internet još uvijek svjetsko čudo, a iPod nepoznanica. Njima ne. Suvereno vladaju tehnologijom, izrađuju power point prezentacije, prebacuju s harda na USB, snimaju filmove, dosnimavaju zvukove. Milina ih je promatrati, a pravi izazov pokušavati ići ukorak s njima.
Bilo bi još ljepše i plodnije kada bi se sve, ili barem većina obitelji, aktivno i suradnički uključile u avanturu zvanu odgoj i obrazovanje djece i mladih. Ukoliko već nisu (a ima onih koji jesu), trebali bi uskočiti u naš vlak ili nas barem pričekati na nekoj od sljedećih postaja i u nekoliko jednostavnih koraka postati roditelj, saveznik, pomagač, vođa, prijatelj.

autor: Ivana Marinić, prof.

RAZNI MATERIJAL - stisni sliku i aktiviraj dokument                                                                                            

 

Kako uspješnije učiti

Škola za roditelje

Sigurnost djece na internetu

Želim zdravo rasti

Mediji kao sredstvo odgoja i sredstvo zlostavljanja

Kako postati bolji učenik - roditeljska podrška

Disciplina s ljubavlju

Priprema djece za školu

Kalendar zdravlja 2012.- obitelj

Zdrav sam tako mi treba

-vodič za mlade

-vodič za roditelje

 

Poticanje kreativnosti kod djece

Dogovaranje i pregovaranje u obitelji

Obitelj najjače sredstvo u borbi protiv ovisnosti

PISMO 1.

PISMO 2.

ZANIMLJIVI ČLANCI ... sigurno ima nešto i za vas...smiley

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pet jezika ljubavi
Autor: Administrator , 6. 2. 2012.

Osjećate li se koji puta u razgovoru s djetetom kao da govorite različitim jezicima? Jeste li razmišljali angažirati prevoditelja? Takva situacija može biti izuzetno frustrirajuća i obeshrabrujuća kako za roditelje tako i za djecu. Želite li uspješno komunicirati sa svojom djecom, trebate naučiti njihov emocionalni jezik.


Zamislimo da dijete u sebi nosi spremnik emocija. Kao što automobil pokreće gorivo, tako i djeca trebaju gorivo iz svojih emocionalnih spremnika.

Za sadržaj spremnika su odgovorni roditelji. Dakle, roditelji pune i prazne spremnik, svjesno ili nesvjesno, a pune ga bezuvjetnom ljubavlju. Bezuvjetna ljubav je potpuna ljubav kojom dijete prihvaćamo i potvrđujemo onakvim kakvo jest, a ne zbog onoga što radi.

Ukoliko je djetetov spremnik pun, dijete se osjeća voljeno i zadovoljno, ali u slučaju da je spremnik prazan, dijete će to pokazati svojim neprimjerenim ponašanjem. Glavnina lošeg ponašanja u djece potaknuta je čežnjom za ispunjenjem emocionalnog spremnika.
Ako djeca osjećaju da ih roditelji iskreno i bezuvjetno vole, lakše ih je odgajati i usmjeravati na svim područjima života.

Emocionalni spremnik djeteta je potrebno održavati stalno punim kako bi se dijete razvilo u odgovornu i zrelu odraslu osobu.

Svako dijete ima jedan glavni, odnosno, primarni jezik ljubavi, način na koji najbolje razumije ljubav roditelja.

Malo djece osjeća da ih roditelji bezuvjetno vole i da im je stalo do njih bez obzira na sve. Glavni je razlog u tome što malo roditelja zna kako svoju ljubav prenijeti do srca svoje djece (napuniti emocionalni spremnik).

Neki roditelji pretpostavljaju da ako vole svoju djecu, djeca će to osjetiti, dok drugi smatraju da je dovoljno reći 'volim te'. Nažalost, to nije istina.

Dr. Gary Chapman i dr. Ross Campbell u svojoj knjizi 'Pet jezika ljubavi djece' napominju da roditelji mogu zadovoljiti najdublju emocionalnu potrebu djeteta za ljubavlju ukoliko nauče govoriti pet jezika ljubavi.

Većina djece ima jedan primarni jezik ljubavi koji govori 'glasnije' od ostalih. Na vama je samo da otkrijete koji je primarni jezik vašeg djeteta.

Da bismo vam pomogli u otkrivanju navodimo vam jezike ljubavi navedene u knjizi 'Pet jezika ljubavi':

  • Tjelesni dodir – sva djeca imaju potrebu za fizičkim dodirom. Djeca koja govore jezik ljubavi tjelesnog dodira trebaju zagrljaje i poljupce odraslih kako bi osjetila istinu u riječima 'volim te'.
  • Izražavanje priznanja – riječi pohvale i  ohrabrivanja imaju izrazito pozitivan učinak na djecu.
  • Kvalitetno vrijeme – najvažniji faktor kod kvalitetnog vremena nije to što radite nego činjenica da to radite zajedno.
  • Darovi – darove treba davati kao izraz ljubavi kako ih djeca ne bi primala kao 'nešto što se očekuje', već da u njima pročita izraze vaše ljubavi.
  • Djela služenja – krajnji cilj koji djela služenja imaju za djecu je da im pomognu izrasti u zrele odrasle osobe koje će biti u stanju drugima izraziti ljubav čineći djela služenja.

Autor: Gordana Benat

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju