2022-05-03 17:44:12 Rezultati testiranja učenika za Erasmus+ projekt Dragi učenici, objavljujemo rezultate nakon provedenog testiranja, kao i razradu bodovanja i te pozivamo roditelje učenika koji su izabrani za mobilnost na informativni roditeljski sastanak.
RANG LISTA OLOVKA 33 PLOČA 6666 33 LEGO 3846 32 NEON 1232 32 LILI 1111 32 4848 ŠUMA 31 MED 1234 31 EUPHORIA 1003 30 0000 NULA 29 ORBIT2123 28 PATKA 1234 27 TABLET 2727 26 5555 JAGODA 22
Učenici od rednog broja 1 do rednog broja 8 su izabrani za mobilnost. Svim ostalim sudionicima želimo više sreće drugi put. Pozivamo roditelje učenika koji su izabrani za mobilnost na informativni roditeljski sastanak u utorak 10. svibnja 2022. u 18.50 sati.
Razrada bodovanja 1.Opći uspjeh prethodnog razreda 5,00 – 10 bodova 4,90 – 4,99 – 8 bodova 4,80 – 4,89 – 7 bodova 4,60 – 4,79 – 6 bodova 4,40 – 4,59 – 5 bodova 4,20 – 4,39 - 4 boda 4,00 – 4,19 – 3 boda 3,80 – 3,99 – 2 boda 3,50 – 3,79 – 1 bod < 3,49 – 0 bodova 2.Zaključna ocjena iz engleskog jezika prethodnog razreda 5 – 5 bodova 4 – 3 boda 3 – 2 boda 2 – 0 bodova
3. Vladanje učenika Uzorno vladanje: 4 bodova Dobro vladanje: 2 boda Napomena: za svaku opomenu umanjuje se 1 bod od osnovnog vladanja i bodova
4. Sudjelovanje u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima te na natjecanjima Učenik sudjeluje u tri i više izvannastavne i/ili izvanškolske aktivnosti i/ili natjecanja– 4 boda Učenik sudjeluje u dvije izvannastavne i/ili izvanškolske aktivnosti i/ili natjecanja– 3 boda Učenik sudjeluje u jednoj izvannastavnoj/izvanškolskoj aktivnosti i/ili natjecanjima– 2 boda Učenik ne sudjeluje u izvannastavnim/izvanškolskim aktivnostima i/ili natjecanjima– 0 bodova
Popunjenost/čitkost/ preglednost/ pisano izražavanje Kandidat ispunjava sva tražena polja, Pismo je čitko, uredno i pregledno. Potpisano je. Izražava se bez gramatičkih i pravopisnih pogrešaka. Sadržaj pisma je smislen i razumljiv. 2 boda Kandidat ispunjava sva tražena polja, Pismo je uglavnom čitko, uredno i pregledno. Potpisano je. Izražava se uz manje gramatičke i pravopisne pogreške. Sadržaj pisma je uglavnom smislen i razumljiv. 1 bod Kandidat ne ispunjava sva tražena polja, Pismo nije čitko, uredno i ni pregledno. Nije potpisano. Kandidat se izražava se uz česte gramatičke i pravopisne pogreške. Sadržaj pisma nije smislen i razumljiv. 0 bodova Uvod Ovaj dio objašnjava zašto je kandidat zainteresiran za sudjelovanje u projektu. Stil pisanja je kreativan i navodi na daljnje čitanje.
2 boda Ovaj dio nejasno ili djelomično objašnjava zašto je kandidat zainteresiran za sudjelovanje u projektu. Stil pisanja djelomično navodi na daljnje čitanje. 1 bod Ovaj dio ne objašnjava zašto je kandidat zainteresiran za sudjelovanje u projektu. Stil pisanja ne navodi na daljnje čitanje.
0 bodova Paragraf: razrada vještina, iskustava i motivacije Ovaj dio jasno navodi zašto je kandidat motiviran za sudjelovanje u ovom projektu. Navodi brojne kompetencije, vještine i iskustva koji se odnose na projekt i doprinijeli bi njegovom uspješnom provođenju. Učenikovi roditelji su spremni na angažman oko projekta i ugošćavanje sudionika.
4 boda Ovaj dio djelomično navodi zašto je kandidat motiviran za sudjelovanje u ovom projektu. Navodi neke kompetencije, vještine i iskustva koji se djelomično odnose na projekt i doprinijeli bi njegovom uspješnom provođenju. Učenikovi roditelji su djelomično spremni na angažman oko projekta i ugošćavanje sudionika
3 boda Ovaj dio ne navodi zašto je kandidat motiviran za sudjelovanje u ovom projektu. Navodi premalo kompetencija, vještina i iskustava ili se oni ne odnose na projekt i ne bi doprinijeli njegovom uspješnom provođenju. Učenikovi roditelji nisu spremni na angažman oko projekta ni na ugošćavanje sudionika.
2 boda Kraj/zaključak U ovom dijelu kandidat jasno navodi zašto bi projekt dobio na vrijednosti njegovim sudjelovanjem. Definira kako bi mu sudjelovanje u projektu bilo od koristi u osobnom razvoju. Zahvaljuje na ukazanoj prilici i vremenu. 2 boda U ovom dijelu kandidat djelomično navodi zašto bi projekt dobio na vrijednosti njegovim sudjelovanjem. Nije siguran kako bi mu sudjelovanje u projektu bilo od koristi u osobnom razvoju. Zahvaljuje na ukazanoj prilici i vremenu. 1 bod U ovom dijelu kandidat ne navodi zašto bi projekt dobio na vrijednosti njegovim sudjelovanjem. Ne definira kako bi mu sudjelovanje u projektu bilo od koristi u osobnom razvoju. Ne zahvaljuje na ukazanoj prilici i vremenu. 0 bodova
|
Osnovna škola Antuna Kanižlića Požega |