Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
7. travnja 2016. učenici 5. razreda odradili su terensku nastavu u Krapini i Lužnici.
Rano ujutro zaputili smo se u Krapinu. Naše prvo odredište bio je Muzej krapinskih neandertalaca koji je zaokupio svu pozornost naših učenika. Jedinstven način prezentacije teme i sam pojam neandertalci pobudili su znatiželju pa su učenici muzejske vodiče zasipali pitanjima. Postav Muzeja postavljen je kao vremeplov kroz povijest Svemira, Zemlje, čovjeka sve do današnjih dana, s posebnim naglaskom na vrijeme neandertalaca. Budući da je Muzej smješten nedaleko nalazišta krapinskih neandertalaca Hušnjakovo, nezaobilazan je bio obilazak mjesta na kojemu je davne 1899. godine Dragutin Gorjanović-Kramberger pronašao njihove ostatke.
Nakon Krapine zaputili smo se u Lužnicu, prigradsko naselje Zaprešića. Naš je cilj bio barokni dvorac Lužnica sagrađen u 18. stoljeću. Dvorac je danas u vlasništvu Družbe sestara milosrdnica sv. Vinka Paulskog, a u prostorijama dvorca djeluje Duhovno-obrazovni centar Marijin dvor koji vode časne sestre. Dočekala nas je naša draga časna Tea. Nakon ručka i kratkog odmora u prekrasnom okolišu dvorca prionuli smo na posao. Podijeljeni u sedam skupina učenici su dobili različite istraživačke zadatke. Morali su istražiti unutrašnjost dvorca, ali i njegov okoliš. Tako je jedna skupina morala izmjeriti dvorac i prikazati ga u metrima i centimetrima. Drugi su pak morali istražiti povijest dvorca, treći su se pozabavili likovima koje su pronašli na dvorskim portretima, a četvrti ulogu časnih sestara u upravljanju dvorcem. Tri su se skupine bavile biljnim svijetom Lužnice: istraživali su biljni svijet i drveće dvorca, dok je jedna skupina istražila biljne motive u samoj arhitekturi dvorca. Sve istraženo i naučeno učenici su prezentirali jedni drugima kako bi svi naučili što više o ovom jedinstvenom, poviješću bogatom mjestu.
Kraj našega posjeta Lužnici zaokružili smo zajedničkim fotografiranjem ispred dvorca. Obogaćeni novim spoznajama stečenima u Muzeju neandertalaca i dvorcu Lužnica, ali na prvom mjestu sretni zbog ponovnog susreta sa sestrom Teom, vratili smo se u naš grad.