preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Kanižlića Požega

Login

Facebook
 
 
Raspored zvonjenja

Sat

Od... do... Odmor
PRIJE PODNE
1. 08.00 - 08.45 5
2. 08.50 - 09.35 10
3. 09.45 - 10.30 15
4. 10.45 - 11.30 5
5. 11.35 - 12.20 5
6. 12.25 - 13.10  
POSLIJE PODNE
1. 13.30 - 14.15 10
2. 14.25 - 15.10 15
3. 15.25 - 16.10 5
4. 16.15 - 17.00 5
5. 17.05 - 17.50 5
6. 17.55 - 18.40  
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2011.

Ukupno: 6101943
Ovaj mjesec: 6369
Ovaj tjedan: 719
Danas: 47

Za djecu i roditelje

Obrazovanje

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava u Krapini i u Lužnici
Autor: Valentina Čurčić, 9. 4. 2016.

7. travnja 2016. učenici 5. razreda odradili su terensku nastavu u Krapini i Lužnici.


Rano ujutro zaputili smo se u Krapinu. Naše prvo odredište bio je Muzej krapinskih neandertalaca koji je zaokupio svu pozornost naših učenika. Jedinstven način prezentacije teme i sam pojam neandertalci pobudili su znatiželju pa su učenici muzejske vodiče zasipali pitanjima. Postav Muzeja postavljen je kao vremeplov kroz povijest Svemira, Zemlje, čovjeka sve do današnjih dana, s posebnim naglaskom na vrijeme neandertalaca.  Budući da je Muzej smješten nedaleko nalazišta krapinskih neandertalaca Hušnjakovo, nezaobilazan je bio obilazak mjesta na kojemu je davne 1899. godine Dragutin Gorjanović-Kramberger pronašao njihove ostatke.

Nakon Krapine zaputili smo se u Lužnicu, prigradsko naselje Zaprešića. Naš je cilj bio barokni dvorac Lužnica sagrađen u 18. stoljeću.  Dvorac je danas u vlasništvu Družbe sestara milosrdnica sv. Vinka Paulskog, a u prostorijama dvorca djeluje Duhovno-obrazovni centar Marijin dvor koji vode časne sestre. Dočekala nas je naša draga časna Tea. Nakon ručka i kratkog odmora u prekrasnom okolišu dvorca prionuli smo na posao. Podijeljeni u sedam skupina učenici su dobili različite istraživačke zadatke. Morali su istražiti unutrašnjost dvorca, ali i njegov okoliš. Tako je jedna skupina morala izmjeriti dvorac i prikazati ga u metrima i centimetrima.  Drugi su pak morali istražiti povijest dvorca, treći su se pozabavili likovima koje su pronašli na dvorskim portretima, a četvrti ulogu časnih sestara u upravljanju dvorcem. Tri su se skupine bavile biljnim svijetom Lužnice: istraživali su biljni svijet i drveće dvorca, dok je jedna skupina istražila biljne motive u samoj arhitekturi dvorca. Sve istraženo i naučeno učenici su prezentirali  jedni drugima kako bi svi naučili što više o ovom jedinstvenom, poviješću bogatom mjestu. 

Kraj našega posjeta Lužnici zaokružili smo zajedničkim fotografiranjem ispred dvorca. Obogaćeni novim spoznajama stečenima u Muzeju neandertalaca i dvorcu Lužnica, ali na prvom mjestu sretni zbog ponovnog susreta sa sestrom Teom, vratili smo se u naš grad.   





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju