Sat |
Od... do... | Odmor |
PRIJE PODNE | ||
1. | 08.00 - 08.45 | 5 |
2. | 08.50 - 09.35 | 10 |
3. | 09.45 - 10.30 | 15 |
4. | 10.45 - 11.30 | 5 |
5. | 11.35 - 12.20 | 5 |
6. | 12.25 - 13.10 | |
POSLIJE PODNE | ||
1. | 13.30 - 14.15 | 10 |
2. | 14.25 - 15.10 | 15 |
3. | 15.25 - 16.10 | 5 |
4. | 16.15 - 17.00 | 5 |
5. | 17.05 - 17.50 | 5 |
6. | 17.55 - 18.40 |
Što se krije ispred, a što iza ženskog zrcala saznali su učenici osmih razreda koji su 8.lipnja 2017. prisustvovali susretu s dr.sc.Vesnom Vlašić, autoricom knjige „Ispred ženskog zrcala – požeška snaha Hermina Tomić“.
Susret s dr.sc.Vesnom Vlašić organiziran je u školskoj knjižnici, a pripremila ga je učiteljica Biljana Marković. Učenici su u razgovoru s autoricom saznali da je ovo njena prva knjiga u kojoj je željela istaknuti ljude koje povezuje Požega, posebno žene koje su učinile mnogo toga značajnoga, a ipak ostale u sjeni svojih supruga. Posebnu pozornost autorici je privukla Helena Tomić, supruga poznatoga požeškog književnika Josipa Eugena Tomića, na čije je tekstove naišla istražujući književnu povijest s kraja 19. i početka 20.stoljeća. Saznali su tako učenici da je Helena Tomić bila vrlo osebujna ličnost: bila je glumica, književnica, pisala je slavonske igrokaze, novinske tekstove, organizirala književna druženja u salonu u Zagrebu krajem 19.st., ali se u hrvatskoj književnosti uopće ne spominje. Gđa Vlašić zaključila je da je ovoj požeškoj snahi učinjena velika nepravda te je svojom knjigom željela istu ispraviti i skinuti prašinu s njezinog imena. Osim života Helene Tomić autorica je u knjizi prikazala i život građanskih obitelji iz toga razdoblja, posebno njihovog ženskog dijela. Učenike je zanimalo koja je bila uloga žena u društvu s kraja 19.st. te jesu li žene bile ravnopravne muškarcima. Autorica im je objasnila da su žene tada bile u sjeni svojih muževa, ali da su ipak činile velike i značajne stvari i borile se za ravnopravno mjesto u društvu.
Na kraju druženja uputila im je poruku da iskoriste svoje sposobnosti i mogućnosti koje im se pružaju kako bi bili ravnopravni članovi društva.