preskoči na sadržaj

Osnovna škola Antuna Kanižlića Požega

Login

Facebook
 
 
Raspored zvonjenja

Sat

Od... do... Odmor
PRIJE PODNE
1. 08.00 - 08.45 5
2. 08.50 - 09.35 10
3. 09.45 - 10.30 15
4. 10.45 - 11.30 5
5. 11.35 - 12.20 5
6. 12.25 - 13.10  
POSLIJE PODNE
1. 13.30 - 14.15 10
2. 14.25 - 15.10 15
3. 15.25 - 16.10 5
4. 16.15 - 17.00 5
5. 17.05 - 17.50 5
6. 17.55 - 18.40  
Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 10. 2011.

Ukupno: 6107443
Ovaj mjesec: 5075
Ovaj tjedan: 899
Danas: 268

Za djecu i roditelje

Obrazovanje

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Upisani smo u školu! Što sad?
Autor: Administrator , 15. 7. 2014.

Upisani smo u školu! Što sad?Donosimo vam nekoliko primjera kojima možete nadopuniti dane koje brojite do polaska prvašića u školu. Ne trebate već sad kupovati knjige, bilježnice i tempere, sad je vrijeme da uživate bez obaveza, a opet da imate osmišljene dane


Nakon upisa budućih prvašića u željenu školu, mnogi roditelji pitaju se što sad. Što da radimo s djecom preko ljeta? Krenimo redom ili neredom, kako vam draže.

1. Ove ljetne mjesece napravite kao dobru psihološku pripremu za prvi razred, a to postižete razgovorom s djecom. Ne razgovor čija putanja je pitanje – odgovor, nego prisan razgovor, na podu uz obaveznu komunikaciju i očima i slušanje sugovornika.

U ovoj rečenici sam vam već naslutila ono što je i za školsku komunikaciju jako važno, a vaše dijete mora imati razvijeno: izreći svoje mišljenjeposlušati tuđe mišljenje, uvažiti tuđe riječi i više od svega održati pažnju i koncentraciju barem 20 minuta u razgovoru.

2. Za školu nije bitno da dijete piše slova i računa (svako dijete je drugačije i želja za znanjem se kod svakog djeteta razvija u drugačijoj dobi) prije škole, ali je poželjno da dijete zna pojam broja ili prepoznati oznaku. Kako to postići ili ostvariti? Igrom.

Igrajte se da broji sve što ga okružuje. Koliko je tanjura na stolu, koliko ima igračaka na podu, koliko je cvjetova procvjetalo na balkonu, koliko je gostiju došlo i koliko vas ima trenutno u jednoj prostoriji. Sve je to pojam broja. Kad dijete usvoji brojati, dodavati i oduzimati na konkretnim primjerima iz života, onda ni školska matematika neće biti problem.

3. Globalno čitanje ili čitanje slike. Ako u trgovini djetetu kažete ovo je voćni sok i ime marke, ono neće zapamtiti slova, ali će zapamtiti sliku imena voćnog soka. To je čitanje slikovnog prikaza. Djeca jako lako pamte neki logo. Provjerite već danas, pokažite mu sliku/logo poznatog lanca brze prehrane i ono će vam bez čitanja slova reći kako se zove.

Mnogi vole igre s oznakama tvornica automobila, neki vole igrememorije sa zastavama (sigurno imate sličice svjetskog prvenstva). Više o takvim načinima igre potražite na stranicama NTC sustava učenja.

4. Igre fine motorike – to su igre gdje sudjeluju svi prstići djeteta, navođenje slamčica, perlica, šivanje nekog debljeg materijala, kotrljanje malih loptica, oblikovanje plastelinom…

Dijete se neće samo zabaviti, zato je pomoć starije braće, prijatelja ili roditelja potrebna, više od svega onaj tko je kvalitativno provesti vrijeme s djetetom poslat će i pravu neverbalnu porukudjetetu – važan si/važna si za nas.

Ovo su sve primjeri iz prakse kojima možete nadopuniti dane koje brojite do polaska prvašića u školu. Ne trebate kupovati već sad knjige/bilježnice/tempere, sad je vrijeme da uživate bez obaveza, a opet da imate osmišljene dane. Sljedeći primjeri očekuju vas u novim nastavcima, jer učiteljica se jednako priprema, trenutno učipisati novim pisanim slovima, čita, zaspisuje ideje i planira. Čitamo se…

Izvor:http://www.klokanica.hr





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju